„Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których ty znasz. Ważne jest, kto chce poznać ciebie.” Dale Carnegie
Skuteczny sprzedawca to taka osoba, które naprawdę rozumie ludzkie zachowania i potrafi nie tylko przewidzieć reakcję, lecz również dostosować własne zachowanie do zachowania klienta.
Skuteczny sprzedawca jest świadomy własnych mocnych stron oraz ograniczeń i szybko rozpozna mocne strony, ograniczenia, potrzeby oraz preferencje klientów. Poznanie własnego stylu sprzedaży, to klucz do osiągania najlepszych wyników.
Niezbędne wymogi zapewniające zadowolenie Klienta a firmie satysfakcję to procedury i standardy w zakresie obsługi Klienta a także znajomość technik i narzędzi sprzedaży.
Dajemy sprzedawcom, to, co ważne z punktu widzenia klienta, organizacji i sprzedawcy.
PRZYKŁADOWE SZKOLENIA
KOMUNIKACJA I BUDOWANIE TRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI
SZTUKA PREZENTACJI HANDLOWEJ
RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTÓW. ASERTYWNA POSTAWA
TECHNIKI ZAMKNIĘĆ SPRZEDAŻY I BUDOWANIE ZOBOWIĄZAŃ
TELESPRZEDAŻ
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
TRUDNE SYTUACJE W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ
STANDARDY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
PODSTAWY NEGOCJACJI HANDLOWYCH
TECHNIKI PERSWAZJI I WYWIERANIA WPŁYWU
PROAKTYWNA SPRZEDAŻ
NEGOCJACJE KUPIECKIE
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM
KEY ACCOUNT MANAGEMENT
ZARZĄDZANIE RENTOWNOŚCIĄ SPRZEDAŻY
STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM